Loading...
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος της παραγγελίας σας  δεν σας ικανοποιεί καθώς  και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων μετά από συνεννόηση με την εταιρεία μας σε προθεσμία (14) ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας αποδέχεται  μόνο επιστροφές εμπορευμάτων μη μεταχειρισμένων, στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία τα οποία θα συνοδεύονται με τα σχετικά παραστατικά(απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής). Σε περίπτωση που κάποια προϊόντα  επιστραφούν σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο.

Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής θεωρείται ότι έχετε αποδεχτεί την παραγγελία.

Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επιστροφής των χρημάτων και των εμπορευμάτων θα χρεώνονται σε εσάς!

Όλες οι παραγγελίες συσκευάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των προϊόντων κατά τη μεταφορά. Αν, παρ' όλα αυτά, παραλάβετε οποιοδήποτε είδος σπασμένο ή ελαττωματικό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής, επιβεβαιώνοντας την ποσότητα και την κατάσταση των προϊόντων. Τα προϊόντα που επιστρέφονται ως ελαττωματικά επιθεωρούνται κατά την παραλαβή τους, και εφόσον θεωρηθούν ότι υπόκεινται σε φθορά λόγω χρήσης, δεν θα γίνονται δεκτά ως ελαττωματικά. Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος που αγοράσατε εφόσον είναι όντως ελαττωματικό θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω email. Εφόσον επιστραφούν στην εταιρεία μας εντός  (7) ημερολογιακών ημερών  από την παραλαβή και ελεγχθούν, θα σας αντικαταστήσουμε τα είδη χωρίς κανένα κόστος για εσάς. Εάν δεν ενημερώσετε εντός της παραπάνω προθεσμίας των 2 ημερών χάνετε κάθε σχετικό δικαίωμα. Όταν οι επιστροφές έχουν ολοκληρωθεί με δέοντα τρόπο, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας θα αντικαθιστά τα εμπορεύματα που επεστράφησαν εφόσον αποδειχτούν ελαττωματικά, εντός (14) ημερολογιακών ημερών το αργότερο αρχής γενομένης από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων. Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας!

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι έχει σταλεί λανθασμένα, κατά την παράδοση του σε εσάς, θα πρέπει να γίνει επιστροφή στην εταιρεία μας εντός  (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με το σωστό είδος.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας!


BACK TO TOP